Sitemizde şuan toplam 2663 dizi bulunmaktadır.

Beni Böyle Sev 2.Bölüm izle 18 Şubat 2013

205
( Yüksek Kalite ) Part 1 AlternatifYorum yap

Dizi Bilgileri 1 sene önce eklendi
Beni Böyle Sev 2.Bölüm izle 18 Şubat 2013

Beni Böyle Sev 2.Bölüm izle, Beni Böyle Sev 2.Bölüm, Beni Böyle Sev 2.Bölüm seyret, Beni Böyle Sev 18 Şubat 2013, Beni Böyle Sev Son Bölüm izle. 18 Şubat Pazartesi günü ekrana gelen, aşk, macera ve gençlik konulu dizi bölümlerinden olan Beni Böyle Sev 2. Yeni Bölümü HD full Online izle.

Tür: Beni Böyle Sev

Etiketler: , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Beni Böyle Sev 2.Bölüm izle 18 Şubat 2013” dizisinde 36 Yorum bulunuyor.
  1. selay - 1 sene önce demiş ki:

    vallaha harikaaa yaaa müthişşşş

  2. İbrahimcan Kale - 1 sene önce demiş ki:

    Başarılarınızın devamını dilerim. Abartılmadan ilerlersiniz inşallah.

  3. mhmt - 1 sene önce demiş ki:

    hersey cok cabuk oldu hemen biter korkusundayiz insallah bitmez bu bölüm mükemmel olmuş on numara tekrarini ve yeni bölümünü dört gözle bekliyecegim

  4. VOLKAN AYDOĞAN - 1 sene önce demiş ki:

    arkadaş çok güzel, hep gözlerim nemli izledim. ama sayın yapımcılar artık yeter çapraş aşklardan bıkkınlık geldi

  5. hülya delice - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel çok güzel diyecek başka bir şey bulamıyorum yapanların ve yazanların ellerine sağlık

  6. serkan - 1 sene önce demiş ki:

    tek kelime ile süper :)

  7. blue55 - 1 sene önce demiş ki:

    harika ötesi bir dizi süperrrrr

  8. horozz - 1 sene önce demiş ki:

    elinize kolunuza oyunculugunuza sağlık …. gerçekten çok güzel bi dizi

  9. aynur zambak - 1 sene önce demiş ki:

    super bır dızı boyle bır dızı yaptınız ıçın hem kanala hem dızı ekıbıne çok çok teşekkurlerrrrrr

  10. tuğçe - 1 sene önce demiş ki:

    çok duygusal ve çok anlayışlı bir film süper

  11. feride - 1 sene önce demiş ki:

    dizi çok güzel ya çok beğendim:D oğlanda pek bir masum :)bu arada sitenizi takip ediyorum çok kaliteli bir site gerçekten. en güzel filmleri ve dizileri bizlerle buluşturduğunuz için teşekkürler.

  12. yaşar - 1 sene önce demiş ki:

    süper çok hoş harika bir dizi umarım hep mutlu gider bıktık abuk subuk.ters takla giden üzücü dizilerden…helal olsun…yazanada oynayanlarada

  13. selale - 1 sene önce demiş ki:

    cok guzel film keski haftda 2defa izleye bilsem

  14. pinarakpinar - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film

  15. kübra - 1 sene önce demiş ki:

    ben de çok beğendim zaten bu kız çok tatlı çocuk da öyle hem uzun saçlı haline göre acayip yakışıklı olmuş bi de o iyi aile çocuğu halleri falan bayıldım yani

  16. ayşe - 1 sene önce demiş ki:

    çok güzel gelecek bölümü heyecanla bekliyoruz. AİLECE İZLEDİĞİMİZ TRT DİZİLERİNE YENİSİNİ EKLEDİK TEŞEKKÜRLER TRT

  17. sema - 1 sene önce demiş ki:

    bazı yerlerde hatalar var sanki ama güzel dizi

  18. violet - 1 sene önce demiş ki:

    hakikaten o anları yaşattı.heyecanlandırdı yüreğinize sağlık…devamını bekliyoruz

  19. melike - 1 sene önce demiş ki:

    süper bir film bayıldım hep böyle gitsin abartmayın yazanların ve oyuncuların emeğine sağlık

  20. hakan - 1 sene önce demiş ki:

    cok güzel be …

  21. misafir - 1 sene önce demiş ki:

    dizi harika şarkılar zaten mükemmel inş hep aynı tempoda gider

  22. Kadir can - 1 sene önce demiş ki:

    TRT kanalların dibisin :)

  23. kiraz - 1 sene önce demiş ki:

    uzun zamandır dizi izlemiyorduk ilk defa tüm aile bir arada hem güldük hem hüzünlendik.ellerinize sağlık çok güzel olmuş umarım bu çizgide gider…. artık saçma sapan aşklardan,aldatmalardan gına geldi.

  24. kılıçbey - 1 sene önce demiş ki:

    vallaha ben savaş filiminden başka bişe izlemezdim bu dizi iyi geldi bana güldüm çak güzel bi zi savaşa son artık ayşem izleyecem

  25. özcan - 1 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok harika bir dizi diziyi hazılayana ve trt ailesine ve oyunculara teşekkürler

  26. medid - 1 sene önce demiş ki:

    Herhaftayi iple cekiyorum.
    Tek kelime super bir dizi.

  27. filiz - 1 sene önce demiş ki:

    uzun zamandır izlediğim en doğal en içten ve en samımı diziydi elinize emeğinize sağlık…

  28. Fatih - 1 sene önce demiş ki:

    Tarifi İmkansız bir Dizi Olmuş. Emeği Gecenlerin ellerine Sağlık. Bu Sene TRT den Başka Kanal İzleyemeyeceğiz Anlaşılan…

  29. sevgi - 1 sene önce demiş ki:

    allahım böyle saf bi sevgi ve bu saflıklarla dolu bi dizi sonunda ellerinize yüreğinize sağlık bitmesin sakın oyuncalara roller cuk diye oturmuş çok beğendim çok

  30. alionder - 1 sene önce demiş ki:

    o kadar beyendimki tamamiyla harika bir dizi olmus tamiyla dogal bir dizi kendimi diziye öyle bir kaptirmisimki aglamadim diyemem hele AYSEM in rol cok büyük bir basari o kadar dogol bir karek teri canlandirdi ki insallah bu kizimiz daha büyük basarilara imza atar bence kiz bir mücehver insallah yönetmenler kizimizin kiymetini bilirler sansin acik olsun AYSEM kizim….

  31. Yağmur - 1 sene önce demiş ki:

    dizinin ikinci bölümünde sedanın ablasının kerim hocayı gördüğünde çalan müziğin adını bilen var mı çok beğendim indirmek istiyorum da…

  32. tevhide - 1 sene önce demiş ki:

    melekler korusun dizisi tadında… çok güzel. inşallah saçma sapan reyting kavgalarına yenik düşmez…

  33. güler.m - 1 sene önce demiş ki:

    gerçekten dizi çok hoş yanlız birkaç şey dikkatimi çekti önceki bölümde ve bu bölümde… oyunculukları güzel bakışmalar güzel kızın tavırlşarı haraketlerı bi yerde abartıya kaçıyor..dikkatimi çeken mevzu ise şu iki öğrenci arkadas evde o kadar kalın giymelerine rağmen bataniye falan da varken tir tir titriyor bu ayşem sokakta onlar kadar titreme yok..:))neyse velhasıl dizi güzel devamını abartısız bozulmaması dileği ile:)

  34. Ayşem Keserli - 1 sene önce demiş ki:

    Çok gözel bir dizi. Alperle Zeynepin de hayranıyım. Sonuncu bölümünü gözü yaşlı izledim. Devamını bekliyoruz:)

  35. emrah.LYCAN - 12 ay önce demiş ki:

    süper bi dizi yaaa :)

  36. merve - 8 ay önce demiş ki:

    Allahım allahım ben bu diziyi daha once neden keşfetmemişim :)

Beni Böyle Sev 2.Bölüm izle 18 Şubat 2013