Sitemizde şuan toplam 2790 dizi bulunmaktadır.

Pis Yedili 83.Bölüm izle 25 Eylül 2013

485
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Tek Parça izleYorum yap

Get Adobe Flash player

Dizi Bilgileri 11 ay önce eklendi
Pis Yedili 83.Bölüm izle 25 Eylül 2013

Pis Yedili 83.Bölüm izle, Pis Yedili 83.Bölüm, Pis Yedili 83.Bölüm Tek Parça izle, Pis Yedili Son Bölüm izle. 24 Eylül Çarşamba günü ekrana gelen, gençlik, macera ve eğlence konulu dizi bölümlerinden olan Pis Yedili 83. Yeni Bölümü HD full Online izle.

Tür: Pis Yedili

Etiketler: ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Pis Yedili 83.Bölüm izle 25 Eylül 2013” dizisinde 14 Yorum bulunuyor.
  1. saliha - 11 ay önce demiş ki:

    bu bölüm biraz kurtarmış ama yinede eski tadı yok orçonun hali çok komik ti yaa

  2. leyli - 11 ay önce demiş ki:

    cox sevirem bu diziyi

  3. eda ecem - 11 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bölüm yaa rüzgara çok üzüldüm bu arada

  4. rabia - 11 ay önce demiş ki:

    çok güzel film güney olsa daha güzel olrdu

  5. özge - 11 ay önce demiş ki:

    kesin rüzgarın yanına gitti

  6. magi - 11 ay önce demiş ki:

    coook guzel bi bolum :D

  7. sisi - 11 ay önce demiş ki:

    inanilmaz bi film ben daha kucuklumden izliodum :D :o

  8. necla akbaş - 11 ay önce demiş ki:

    ben aslında bu diziyi çok seviyorum bide eda ece ve kadir dogulunun en büyük hayranınım ama daha çok eda ecenin hayranıyım be gerçekten eda eceyi çek seviyorum bu arada rüzgara ve salçaya çok üzüldüm salça beranı seviyodu ama bertan eda eceyi seviyo eda ecem

  9. necla akbaş - 11 ay önce demiş ki:

    ben gerçekten <3 eda eceyi çok seviyorum eda ecem <3

  10. ELENA - 11 ay önce demiş ki:

    beğenmedim bu bölümü iğrenç rüzgar vuruluyo ağlayıp üzülmüyor bile

  11. aslı - 11 ay önce demiş ki:

    çok romantik

  12. izebella - 11 ay önce demiş ki:

    süper dizi ya çok iyi rol yapıyorlar

  13. melisa - 11 ay önce demiş ki:

    cimbom <3 rüzgar

  14. stella - 11 ay önce demiş ki:

    cimbom supersin yaaa

Pis Yedili 83.Bölüm izle 25 Eylül 2013