Sitemizde şuan toplam 3473 dizi bulunmaktadır.

Bir Aşk Hikayesi 5.Bölüm izle 23 Nisan 2013

331

Dizi Bilgileri 2 sene önce eklendi
Bir Aşk Hikayesi 5.Bölüm izle 23 Nisan 2013

Bir Aşk Hikayesi 5.Bölüm izle, Bir Aşk Hikayesi 5.Bölüm, Bir Aşk Hikayesi 5.Bölüm seyret, Bir Aşk Hikayesi 23 Nisan 2013, Bir Aşk Hikayesi Son Bölüm izle. 23 Nisan Salı günü ekrana gelen, drami aşk ve macera konulu dizi bölümlerinden olan Bir Aşk Hikayesi 5. Yeni Bölümü HD full Online izle.

Tür: Bir Aşk Hikayesi

Etiketler: , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Bir Aşk Hikayesi 5.Bölüm izle 23 Nisan 2013” dizisinde 26 Yorum bulunuyor.
  1. cansu - 2 sene önce demiş ki:

    tolga ile eda cok yakısıyor

  2. hilal - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi herkese tavsiye edrm . Özellikle romantik-Dram sevenler için izlenmesi gerektiğini düşündüğüm br dizi <3 :)

  3. berna - 2 sene önce demiş ki:

    bu diziye bayıldım her bölümünü 3 kez izliyom farkındaysanız hep bu dizi için nolur bitmesin diyolar bende öyle diyorum nolur bitirmeyin korkut ölmez inşallah öldürmeyin sakın onu bu dizi çook güzel bravo ceylan çok güzel oynuyor dizide valla ha korkut ali de öyle hele umut çok şeker gerçekten

  4. yasemin - 2 sene önce demiş ki:

    ya bu diziye bayılıyorum keşke hiç bitmese vede korkutla ceylan sevgili olsun ikisine bayılıyorum

  5. cihan - 2 sene önce demiş ki:

    samimi soyluyorum ilk defa hayatim boyunca sadece bu dizi de agladim

  6. SlimShady - 2 sene önce demiş ki:

    Çok ağladım be.

  7. sevda - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir dizi korkut ve ceylan sevgili olmalı çok yakışıyorlar

  8. terane - 2 sene önce demiş ki:

    benim dizim

  9. nalan - 2 sene önce demiş ki:

    o kadar doğal ki duygusal romantik öfkeli her saniye samimiyet dolu biz izleyiciler artık dizilerde çok farklıyız sevdikmide asla vaz geçmiyoruz çizgisini hiç bozmadan devam etmesi dileğiyle fox tv ye senariste yönetmene ve başta seçkin özdemir olmak üzere tüm oyunculara teşekkürler herkesin emeğine sağlık harika bir dizi

  10. zeynep - 2 sene önce demiş ki:

    emeğinize sağlık süper bi dizi.

  11. Eda - 2 sene önce demiş ki:

    Bu denli güzel ve dramatik bir dizi tam da bana göre, her sahnesinde ağlıyorum :)) karakterlere bayıldım tebriklerr…

  12. Nesli Han - 2 sene önce demiş ki:

    :) kore yapımı bir dizi ve gerçekten harika :D kore dizilerini çok izleyen biriyim hatta kore versiyonunuda izliyorum ikiside aynı gdiyor.. fakat benim üzüldüğüm nokta kore dizisi 16.bölümde bitti acaba bu kaç bölüm sürecek? vede sonunda korkut ölecek :( çünkü kore dizisindeki korkut ali ölüyor… :( ama harika bir dizi rollerini çok iyi yapıyorlar

  13. emine68 - 2 sene önce demiş ki:

    Suuuuper bizi dizi bütün oyuncular harika ceylan ve korkut baska bir harika ikisi cok yakisiyorlar neolur korkut ölmesinnnnn

    Korkutun kizkardesi super oyuncu cok güzel oynuyor oglu da super

    Insallah uzun bir dizi olur büten emegi gecenlere burden cok tesekkürler ve nice basarilar dilerim

  14. hatice - 2 sene önce demiş ki:

    türk dizilerini izlemiyeceğim demiştim.ama bu film benim kararımı değiştirtti.şu an ekranlardaki bütün dizilere 10 basar .umarım reytinglere kurban etmezsiniz.

  15. ayse - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir dizi yaa hiç bitmesin gerçekten her bölümünde gözlerim doluyo ağlıyorum çok iyi oyuncuların hepsi

  16. Kaan KÖKDEMİR - 2 sene önce demiş ki:

    Bu Dizi Mükemmel Ya. Helal Olsun Vallahi. Uzun Zamandır İzlediğim En İyi Dizi…

  17. tunahan - 2 sene önce demiş ki:

    cok güze l filmm korkut abi adamsın yha

  18. ezgi - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bayıldım

  19. BEREN EGE - 2 sene önce demiş ki:

    hayatımdaski en sevdiğim dizilerden biri.Samimi söylüyorum
    diziyi bir günde keşfettim ve ardı ardına tam 5 bölümünü de
    izledim.Harika bir dizi gerçekten herkese tavsiye ederim.
    Korkutun hali tavrı samimiyeti o kadar içtenki anlatamam ve çooooooooooook yakışıklı çooooooooooooook tatlı bunlar benim kolay kolay bir erkeğe söyleyemeceğim şeyler ama bo çocuk bir başka onun her dizisini izliyorum…

  20. çağlar - 2 sene önce demiş ki:

    gercek aşk işte bu olmalı bence sonunu çok merak edıyorum umarım ıyı bır şekılde bıter dızı

  21. Senem - 2 sene önce demiş ki:

    Bayildim diziye deli gibi surekli seyrediyom.bitmemeli ve korkut olmemeli

  22. yeliz45 - 2 sene önce demiş ki:

    ya bişi dicem kokrut hastamı ölucekmiş ?? :(

  23. nisa - 2 sene önce demiş ki:

    Slm ya 10 bolum harikaydi cok aladim ya benci muhtesem yuzyil di bilmem kara dayiydi hepsi siradan ve artik sikici su anda tek seyrettiyim bu.
    Ayrica korkut cooooooooooooook yakisikli ya hele ceylani yemek istiyorum o kadar tatli

  24. dizisever - 2 sene önce demiş ki:

    neslihan bu dizinin korece olanınn adı ne

  25. ozan xd - 1 sene önce demiş ki:

    Korkut:Kızlar gülümseyin.
    Kızlar:Arkamızda Tolga da çıktı mı ?
    Korkut:He çıktı.
    Kızlar:Mail atar mısın ?
    Korkut:He atıcam aileniz müdürünüz okul zamanı nerde sürttüğünüzü görsün.
    ahaahh korkut işte yaa :))

  26. ayka - 1 sene önce demiş ki:

    en basdan beri izliyorum beyendiyim diziler arasinda 1 numara diye bilirim cok agladim :( halada devam ediyorum

Bir Aşk Hikayesi 5.Bölüm izle 23 Nisan 2013